Kvantna medicina polako osvaja svijet i mogla da bi da postane vodeća grana u ovom vijeku. Na takav zaključak navode njene neizmjerne mogućnosti u dijagnostikovanju i blagovremenom otkrivanju patoloških promjena u organizmu,koje mogu da promaknu drugim aparatima: ultrazvuku, skeneru ili magnetnoj rezonanci. Ona, zapravo, detektuje sve promjene naizgled zdravog, kao i bolesnog organa. To radi sa visokom preciznošću, čak i kada su najmanje promjene ćelije u pitanju, tako da omogućava blagovremenu terapiju. Kvantna medicina je garant dobrog zdravlja, u smislu prevencije, dijagnostike i terapije mnogih oboljenja. Život, kao jedinstveni entitet (ili skup entiteta), je predmet mnogih naučnih disciplina. Savremenim naučnim sredstvima danas možemo da dokažemo postojanje samo jednog entiteta koji sačinjavaju koherentni sistem zvani život. Nauka je to nazvala energijom i mernim instrumentima dokazala čitav spektar sinhronizovanih subentiteta koji je poznat kao elektromagnetni spektar izražen elektromagnetnim talasima osobenih frekvenci, amplitude i dužina. Fenomen života, kao jedinstvenost, počinje da se proučava i objašnjava zakonima kvantne fizike živoga i kvantne medicine. Dakle, osim anatomsko-morfološke strukture organizma koju vidimo očima, postoji i tzv. elektromagnetni kostur čoveka kroz koji cirkulišu elektromagnetni talasi stvarajući vlastito koherentno polje čoveka. Naše telo predstavlja kondenzovani oblik energije (bolje reći: energetskih entiteta) koji se, u zavisnosti od mnogih činilaca, projektovao u datom preseku prostora i vremena i kao takvo zadržalo svojstvo da svaki kvant te kondenzovane energije poseduje osnovnu, sveobuhvatnu informaciju (informaciju matrix-a) i hologramsko svojstvo (kvantno – hologramska medicina). Sasvim je izvesno da taj sistem funkcioniše na osnovu prenosa informacija (informaciona medicina), da su danas poznati nosači informacija – elektromagnetski talasi (talasna medicina) kao jedan vid energije (energetska medicina), u kojoj su informacije pohranjene u osnovnom energetskom paketu, kvantu (kvantna medicna) i da sve to vibrira (vibraciona medicina) na nivou ekstremno niskih i ekstremno visokih frekvenci (biorezonantna i mikrotalasna rezonantna medicina). Suština lečenja kvantnom medicinom krije se u sledećem: ako je materija neuništiva, neuništiva je i informacija koju ona sadrži. Pri nastanku bolesti, postoji informacija o bolesti, ali je njoj prethodila informacija o zdravom stanju, te se korigovanjem poremećene frekvencije elektromagnetnog polja organizam može vratiti u elektromagnetnu ravnotežu, ili joj se bar približiti. Kvantna medicina spaja najsavremenija dostignuća biofizike i kvantne fizike sa poznavanjem energetskih polja u organizmu.

BIOREZONANTNI APARATI:

Biorezonantni aparati su konstruisani tako da otkrivaju u kom delu tela se nalazi poremećaj na rezonantnom nivou (nivo vibracije organizma) i trude se da ih otklanjaju. Otklanjaju ih na taj način što našem telu šalju rezonantne uzorke raznih lekovitih supstanci čije su frekvencije na onom nivou na kom je i poremećaj.

Svi BRT aparati su konstruisani da pomognu čoveku u smislu energetskog balansiranja organizma, ali se razlikuju po tome koliko rezonantnih ,lekovitih uzoraka sadrže u svojoj memoriji. Postoje BRT aparati koji su samo dijagnostički, samo terapeutski ili kompleksni u smislu da sprovode i dijagnozu i terapiju. Većina BRT aparata ima mogućnost pravljenja homeopatskih lekova. Ova dijagnostika nije klasičnog tipa,već se većinom oslanja na tradiconalne principe lečenja u kojima se i govori o energetskom disbalansu tako da pacijenti ne mogu očekivati da se pomoću njih mogu dobiti striktne dijagnoze na koje su navikli. Ponekad će lekar koji sprovodi ovakvo lečenje uputiti pacijenta da sprovede dodatna ispitivanja ili lečenja kod svog lekara, ako smatra da će tako biti efektivnije po njega.

U toku terapije putem balansiranja na ovakvim aparatima apelujemo na pacijente da ne prekidaju sa svojom dosadašnjom terapijom koju su dobili od svog lekara ,sve dok poboljšanje ne bude takvog karaktera da to primeti sam pacijent ili njegov lekar. Svakako da nam je cilj da pacijent konzumira što manje lekova pa čak i da ih ukine, da bi lečenje bilo što prirodnije, jer čovek je deo prirode i učestvuje u svim njenim zakonitostima. U svakom slučaju, bolje je uspostaviti pravilan energetski tok u organizmu, nego se striktno oslanjati na „hemiju“ koja uglavnom pomaze selektivno, a ima i mnogo nuspojava. Naravno da ne smemo nipodaštavati značaj klasične medicine i  njenih lekovitih učinaka, pa i vrlo često spašavanje ljudskog života kod urgentnih stanja.

INDIKACIJE

Naročita efikasnost je dokazana pri lečenju sledećih bolesti i poremećaja:

• Alergije svih vrsta(uključujući probleme kože, ekcem, neurodermatitis, astmu, bronhitis, hronični rinitis, urtikarije)
  • Odvikavanje od pušenja
  • Kandidijaza
  • Gojaznost
  • Stres(napetost, nervoza)
  • Virusne infekcije(coxackie, hepatitis, infektivna mononukleoza, herpes zoster…)
  • Intolerancije na hranu(celijakija i gastrointestinalni poremećaji, Kronova bolest)
  • Hiperaktivnost
  • Glavobolje i migrene
  • Metabolička oboljenja