Kompletna dijagnostika bolesti dojki – ULTRAZVUK, MAMOGRAFIJA, TUMOR MARKERI u Radiološkom centru Poliklinike Medical Irac.

Karcinom dojke je najčešći maligni tumor i najčešći uzrok smrti od maligne bolesti kod žena, a važnu ulogu u ranom otkrivanju raka dojke ima samopregled grudi te redovne  ultrazvučne i mamografske kontrole.

Ukoliko ste do sada imali određenu dozu straha od pregleda ili ste smatrali da trebate bolje finansijske mogućnosti, da će vam oduzeti mnogo vremena, Radiološki centar Poliklinika Medical Irac će otkloniti sve vaše bojazni i dileme.

Kompletna dijagnostika na jednom mjestu

Kako bi pacijentima omogućili što bržu, jednostavniju i pouzdanu dijagnostiku, Poliklinika Medical Irac je u novootvorenom Radiološkom centru omogućila kompletnu dijagnostiku promjena na dojkama.  Pacijentima je na raspolaganju napredni ultrazvučni pregled,  mamografija  – zlatni standard u otkrivanju karcinoma dojke, ali i veoma važna laboratorijska analiza – tumor marker  CA 15-3 koji ima svoj najveći značaj u kontroli toka bolesti pacijentkinja sa rakom dojke budući da povišene ili snižene vrijednosti koreliraju sa progresijom, odnosno regresijom bolesti.

Kako da znate da ste u pravim rukama?

U Radiološkom centru ordinira dr. Sanida Azabagić, specijalista radiologije s posebnim fokusom na dijagnostiku promjena na dojkama. Dr. Azabagić ima dugogodišnje iskustvo, a njeno znanje i odnos prema pacijentima čine je jednim od najboljih stručnjaka u ovoj užoj oblasti. Osim pouzdane i kvalitetne dijagnostike, uvijek možete dobiti i neprocjenjivo vrijedne savjete o samopregledima i praćenju simptoma koji mogu biti od životne važnosti.

MAMO PAKET

Za što bržu i povoljniju proceduru u Radiološkom centru Poliklinika Medical Irac izaberite MAMO PAKET u sklopu kojeg možete obaviti kompletnu dijagnostiku koja uključuje ultrazvuk, mamografiju i tumor marker po cijeni od 100 KM.

A tokom oktobra, mjeseca borbe protiv karcinoma dojke, za sve pacijente vrijedi posebna ponuda – MAMO PAKET po cijeni od 80 KM.

Iskoristite promo pogodnosti i brigu o zdravlju stavite na prvo mjesto.

Za zakazivanje termina pozovite nas na broj 035 366 646.

Write a comment:

Your email address will not be published.